DE werkwijze
01.
Intake

Tijdens een open gesprek worden de uitdagingen in kaart gebracht en de marketingaanpak besproken. We bekijken of we met DE MARKETING een oplossing kunnen bieden. Geen papierwerk, maar wel glasheldere afspraken in vertrouwen. 

02.
Analyse + voorstel

Met de gegeven input gaan we aan de slag, waarna we terugkomen met een aanpak en voorstel tot samenwerking op maat. 

03.
We stropen de mouwen op

Tijd om de koe bij de horens te vatten. Bij jou op kantoor wanneer je dat wenst, maar ook vanop afstand kunnen we de nodige ondersteuning bieden. Wij passen ons aan jouw wensen aan. 

04.
Evaluaties

Op geregelde tijdstippen zitten we samen om nieuwe stappen in te plannen en de werking te evalueren. Weet: je kunt op gelijk welk moment de samenwerking stopzetten.

Jouw zekerheden bij DE MARKETING

01
Stoppen wanneer je wil

Ben je tevreden van ons werk, dan werken we lang samen. Niet tevreden? Bespreek het met ons, maar weet dat je gelijk wanneer de samenwerking kunt stopzetten.

02
No bullshit!

Bij DE MARKETING geen overbodig geleuter en wollige buzzwoorden. We zorgen voor een concrete aanpak met rendement. Voor loze praatjes moet je ergens anders zijn.

03
Correcte prijszetting

Je facturen nakijken? Verstandig! Maar de prijzen zijn transparant, laag en correct: daar mag je 100% zeker van zijn.

Marketing is geen wondermiddel, maar wel een waardevolle meerwaarde

Nee, marketing moet niet overroepen worden, maar elk bedrijf heeft er nood aan. Dat wil echter niet zeggen dat je het al te complex moet maken. Gezond verstand en de juiste skills brengen je al een heel eind verder. Dat is exact wat we je bij DE MARKETING te bieden hebben. 

Kevin Stickens, een ervaren ondernemer met een ruime bagage in marketing, staat aan het roer.

Bekijk zeker ook eens zijn LinkedIn.

Kevin Stickens

Zaakvoerder DE MARKETING

Kevin Stickens
Gecharmeerd door de werkwijze?
Geef ons een seintje!